Word Partner van Nysa!

Partnership voor gastouderbureaus

Waarom?
Omdat samen, voor ons, een positieve klank richting de toekomst is.
Samen kunnen wij de positie van de gastouder maar ook het gastouderbureau versterken en de gastouderbranche naar een hoger niveau tillen.

1. Door samen te werken met gastouderbureaus zijn wij overtuigd dat de kwaliteit van de gehele gastouderbranche naar een hoger niveau kan wordt gebracht.
  2. Een samenwerking zal de relatie tussen gastouderbureaus en gastouders alleen maar verbeteren en versterken. Hierdoor creëren wij meer saamhorigheid en bemiddelen wij bij geschillen.
  3. Door de belangen van gastouders te behartigen én een partnership met bureaus aan te gaan wordt de positie van Nysa binnen de branche kinderopvang versterkt. Met als gevolg dat we samen een grotere invloed kunnen uitoefenen en belangrijke onderwerpen op de politieke en maatschappelijke agenda kunnen plaatsen.
  4. Samen kunnen wij meer bereiken voor het behouden en ontwikkelen van deze speciale manier van kinderopvang, “De Gastouderbranche”.

Ben je houder van een gastouderbureau en wil je Partner worden?

Meld je dan aan! Partnership NYSA