Deelnemer worden: sluit je aan bij Nysa!

Daarnaast biedt aansluiten bij Nysa ook voordelen: korting op verzekeringen, gratis vakinhoudelijke inspiratiedagen met workshops en lezingen en nog veel meer…

Hoeveel kost het om je aan te sluiten bij NYSA?

De contributie geldt voor 1 kalenderjaar en wordt daarna stilzwijgend verlengd met 1 jaar, tenzij je uiterlijk 3 maanden voor het einde van het betreffende kalenderjaar opzegt. Opzeggen doe je per mail of per brief uiterlijk drie maanden voor het einde van het kalenderjaar, dus vóór 1 oktober. De kosten zijn bij de belasting op te voeren als abonnementskosten.

Algemene Voorwaarden Deelneming
Reglement Deelneming

Met het versturen van het inschrijfformulier geef je toestemming dat de gegevens worden opgenomen in de ledenadministratie van Nysa. Tevens ga je akkoord met de inhoud van de Algemene Voorwaarden Deelneming Stichting Nysa en het Reglement Deelneming Stichting Nysa.

Kan iedere gastouder zich aansluiten bij Nysa?

JA, iedere gastouder kan deelnemer worden.

VAKGROEPEN

ZZP Gastouder

Zelfstandige ondernemer

Gastouder

Inkomsten uit ov werkzaamheden

Gastouder aan huis

Gastouder bij de vraagouders thuis

LRK nummer LRK nummer LRK nummer(s)
KvK nummer * KvK nummer *

* Door een inschrijving bij de Kamer van Koophandel te overleggen, kun je gebruik maken van de collectieve verzekeringen (Zie persoonlijke inlogpagina).