Klacht/advies Mijn Nysa

Klacht of advies nodig?

Klachten en/of advies vragen worden alleen in behandeling genomen indien je lid bent of ter plekke wordt van Stichting Nysa.

Adviesvragen kunnen gemaild worden naar: adviesloket@stichtingnysa.nl

Klachten dienen schriftelijk ingediend te worden door een mail te sturen naar: klachtenloket@stichtingnysa.nl. Naast de omschrijving van je klacht dien je ook de overeenkomst (contract) met het gastouderbureau mee te zenden alsmede de van toepassing zijnde algemene voorwaarden van het gastouderbureau. De klacht zal binnen 15 werkdagen in behandeling genomen worden, binnen deze termijn zal ook kenbaar gemaakt worden of de klacht ontvankelijk is of niet.

Welke klachten behandelt het loket en hoe gaat het in zijn werk? Antwoord op deze vragen kun je lezen op deze pagina.

Twijfel je of heb je vragen, we zijn telefonisch bereikbaar:

Maandag, woensdag en vrijdag van 10:00 tot 12:00 uur en van 14:00 tot 16:00 uur.
06-45503665 / 06-45484518

COVID-19

Voor vragen inzake de huidige maatregelen, zijn wij extra bereikbaar op dinsdagen en donderdagen tussen 14:00 en 16:00 uur.
06-45503665 / 06-44008380