Klacht indienen Inloggen

Contract Check

Als gastouder onderteken je twee contracten:

– tussen gastouder en gastouderbureau

– tussen gastouder en vraagouder(s)

Wij bieden jou de mogelijkheid om deze contracten, inclusief de bijbehorende algemene voorwaarden, door onze experts te laten checken. Wij kunnen je dan aangeven of deze voldoen aan de algemene wettelijke regels van een overeenkomst en niet onredelijk zijn. Maak hier gebruik van voordat je een contract ondertekend. Je mag ook bestaande contracten laten controleren. We geven je dan advies of ze aangepast moeten/kunnen worden en hoe je dat dan doet.

Zie hieronder onze tarieven:

NYSA DEELNEMER NIET AANGESLOTEN
1e contract gratis € 50,-
elk volgende contract € 20,- € 30,-

Waarom deze check?

De afgelopen maanden hebben wij veel ‘vragen’ en ‘opmerkingen’ ontvangen met betrekking tot afgesloten overeenkomsten en de gehanteerde algemene voorwaarden. Om eventuele problemen in de toekomst te voorkomen denken wij dat een goede check en advies met betrekking tot het opstellen c.q. aanpassen van contracten, een goede basis is voor de samenwerking met je gastouderbureau en je klanten.

Door hier actief mee bezig te zijn creëer je nu meer duidelijkheid/bewustzijn over de onderling te maken afspraken en geeft het je de mogelijkheid om dit van te voren goed te regelen in plaats van achteraf voor verrassingen te staan.

Mail je contracten naar: klachtenloket@stichtingnysa.nl