Klacht/advies Inloggen

Collectieve ziektekostenverzekering

Tussen half november en eind december kan iedereen weer een keuze maken voor zijn zorgverzekering voor 2019. Voor deelnemers van Nysa hebben wij de mogelijkheid gecreëerd om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering bij een tiental verzekeraars.

Klik op deze link voor het opstarten van de vergelijkingsmodule.

In de module kun je jouw gegevens invullen en aangeven wat je belangrijk vindt. Er wordt dan een advies verstrekt over de keuzemogelijkheid voor de aanvullende dekkingen. Je kunt, in de meeste gevallen, tevens gebruik maken van de mogelijkheid om je huidige zorgverzekeraar wel of niet mee te nemen in het advies, of deze dekking als uitgangspunt nemen. Er wordt direct inzicht gegeven welke zorgverzekering past bij je wensen en je kunt deze verzekering direct online aanvragen (je kunt tevens aangeven of je wenst dat de nieuwe verzekeraar je oude verzekering opzegt). Mocht je hulp nodig hebben bij de keuze of advies wensen, dan helpen we ja graag verder: verzekeringen@stichtingnysa.nl.

Deelname aan de collectieve ziektekostenverzekering is voor onze deelnemers en hun gezin.