Klacht indienen Inloggen

1e Vakinspiratiedag – 8 april 2017

Beste gastouder, Je bent van harte welkom op de allereerste Vakinspiratiedag van Stichting Nysa. Kom kennis maken met Nysa en laat je inspireren. In deze nieuwsbrief ontvang je informatie over deze dag, de locatie en tijden. We hebben een interessant programma met een lezing in de ochtend en workshops in de middag over onder andere het schrijven van een pedagogisch werkplan en informatie over groene gastouderopvang van Mark Jansen, de eerste groene gastouder in Nederland.  Voor deelnemers van Nysa is deze dag gratis.  Normaal entree is €49,50 (inclusief lunch) –  mocht je besluiten je op 8 april aan te sluiten de beroepsorganisatie, ontvang je €15 van het entreebedrag van deze dag retour.

PROGRAMMA:

OCHTEND: 10.00 – 10.45 uur: 11.00 – 13.00 uur:
Welkom door bestuur NYSA Voorstelrondje, presentatie en plannen Nysa Lezing: ‘Leuker en makkelijker opvoeden’ van Tischa Neve.

Klik hier om meer te lezen over Tischa Neve! We zijn dol op onze kinderen. Brengen ze met liefde groot en steunen ze. Behalve leuk is opvoeden ook een hele uitdaging en ontdekkingsreis. Geen kind is hetzelfde en fasen volgen elkaar in rap tempo op. Aan ons om daar zo goed mogelijk op in te spelen. Daarom is een beetje inspiratie bij al die uitdagingen soms best fijn en handig!

LUNCH 13.00 – 14.00 uur Bezoek de kraampjes en maak een wandeling…

MIDDAG: 14.00 – 16.30 uur:
Keuze uit diverse workshops. Hou onze website in de gaten. Zodra alle workshops bekend zijn dan zullen we hierover mailen en een bericht op Social Media plaatsen zo ook op onze website bij ‘HET LAATSTE NIEUWS’

LOCATIE

Het Oude Administratiegebouw is een monumentaal pand op het landgoed Duin & Bosch in Castricum. Het is een prachtige omgeving, met het strand dichtbij. ADRES: Het Oude Administratiegebouw Oude Parklaan 111 1901 ZZ  Castricum Ontvangst in de PLAZA vanaf 9.30 uur met koffie en thee.

ACTIE Wanneer je op deze dag besluit je aan te sluiten bij Nysa ontvang je €15 van het entreebedrag retour.

Routebeschrijving naar Landgoed Duin & Bosch

Pas op! navigatiesystemen zijn nog niet allemaal up-to-date. Navigatie kan u anders via andere route sturen waar u niet verder kunt vanwege een paaltje op de weg.

Rijdt richting strand Castricum aan Zee. (bestemming in Navigatie: Zeeweg ter hoogte van huisnummer 23 te Castricum)

1. Volg witte ANWB-bord “GGZ Dijk & Duin”
  2. Volg de asfaltweg 300 meter.
  3. Bij de splitsing links aanhouden (bord Oude Parklaan nrs 60-115).
  4. Vervolg de slingerweg weer 300 meter.
  5. Rechts is het monumentale “administratiegebouw” met zijn karakteristieke torentje. (Tegenover de vijver)
  6. Parkeer uw auto op een van de parkeerplaatsen (gratis).

LET OP! Voor wie met het OV reist. Het landgoed ligt op 20 min lopen van Station Castricum, bij een mooie zonnige dag echt een aanrader. Wie graag opgehaald wilt worden van het station kan dat aangeven door een mail te sturen naar: info@stichtingnysa.nl. Deze service bieden wij graag aan!

AANMELDEN