Klacht/advies Mijn Nysa

15-07-2020 – Veilig Thuis

TIP VAN DE WEEK

Veilig Thuis heeft tijdens de Coronacrisis een chatfunctie geïntroduceerd welke tot eind van dit jaar verlengd is. De chatfunctie maakt Veilig Thuis beter bereikbaar en maakt het contact laagdrempeliger. De chatfunctie is alleen op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur te gebruiken.
Voor advies en meldingen is Veilig Thuis 7 dagen per week, 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op 0800-2000 en via de website: https://veiligthuis.nl/

NIETS DOEN IS GEEN OPTIE MEER!

Wist je dat wij binnen Nysa, voor onze leden, beschikken over een tweetal aandachtsfunctionarissen Kindermishandeling? Deze kunnen door de leden benaderd worden met vragen en zijn een gesprekspartner voor jou als gastouder. Zij helpen jou op weg en begeleiden je.
https://www.stichtingnysa.nl/bestuur/aandachtsfunctionaris/

 

Ook op dit vlak geldt:

Samen staan we sterk!